Aktuell information 2024

Här finner ni aktuell information!

Årets säsong för damgolfen är igång!

Nu har vi tävlingar varje torsdag fram till slutet av september. Undantag är vecka 19 och 29.

Enklaste sättet är att anmäla sig är via hemsidan!

• Tävla
  • Tävlingar 2024
  • Sök upp tävlingen du vill anmäla dig till
  • Klicka på Anmäl så kommer du direkt till Min Golf

Viktigt! Om det skulle hända något så att du måste avboka dig efter det att lottningen är klar och startlistan har pubicerats. Då är det viktigt att du kontaktar den som är tävlingsansvarig via telefon eller sms!

Birdie? Gör du en birdie under en tävling glöm inte att gå in i damrummet efter tävlingen tillsammans med din markör och notera, lägg sedan lappen i fågelholken.

Vi finns på Facebook, Damgolfen på Hamra.

Facebooksidan är till för damer som är medlemmar på Kungsbacka GK. Sidan är privat och det som publiceras kan bara läsas av medlemmar i gruppen. Syftet är att där kan du t.ex. hitta en spelpartner både till sällskapsrundor och damernas lagtävlingar. Kanske vill du sälja eller köpa begagnad golfutrustning. Lägga ut bilder av trevliga stunder på golfbanan m.m. Där finns även en Chatt funktion där du kan söka en spelpartner. Administratör för sidan är Annelott Jansson, hon godkänner medlemmar och inlägg innan de publiceras.

Har du några idéer eller synpunkter på vår damverksamhet maila i så fall dessa till Barbro Augustsson, 031.930762@telia.com.

Känner du någon som vill ställa upp som sponsor eller bara skänka oss något pris till någon tävling. Kontakta i så fall någon av oss i damkommittén!