Ny bokningsapp - Min Golf

Ny bokningsapp

Ladda ner den nya officiella bokningsappen till Min Golf och boka starttider på golfklubbar i hela Sverige.

En ny app med fler funktioner

Hade du den tidigare versionen av Min Golf Bokning? Då tar du bort den från din mobilskärm och laddar ner den nya istället, via Appstore eller där du laddar ned appar till din Android. Du kan enkelt scanna direkt via QR-koderna i bilden ovan.

Så fort du laddat ner nya Min Golf Bokning till din mobil kan du logga in med ditt Golf-ID och Min Golf-lösenord. Appen är kopplad till ditt vanliga konto i Min Golf. Dina bokningar, handicapronder, golfvänner, favoritklubbar med mera finns tillgängliga både i appen och i Min Golf. Enkelt och smidigt!

Detta är en helt ny app, utvecklad av Svenska Golfförbundet, med nytt utseende och nya funktioner. Appen innehåller allt som fanns i den tidigare bokningsappen, plus några nyheter som att kunna boka och betala golfbil.

Nya Min Golf är också tätare kopplad till ditt Min Golf-konto. Gör du ändringar i appen, som att byta profilbild eller lösenord, uppdateras det även i vanliga Min Golf – och vice versa.

Nu finns en ny version av Min Golf Bokning – den officiella bokningsappen för Min Golf. Ladda ner den kostnadsfritt och få tillgång till funktioner som gör din golf enklare och roligare. Scanna QR-koden ovan, eller sök på "Min Golf" i App Store och Google Play.

I Min Golf Bokning kan du bland annat:

• Boka starttider på majoriteten av Sveriges golfklubbar

• Boka golfbilar

• Betala greenfee

• Ankomstregistrera dig när du anländer till klubben

• Få påminnelser via pushnotiser

• Se och registrera handicapronder

• Se och lägga till favoritklubbar och golfvänner

Enkelt att komma i gång!