Early Birds Spelträning

Spelträning på banan

Är du ny golfare eller kanske fastnat mellan 37 och 54 i hcp? Då har vi kanske något för dig?

Vi startar säsongen med spelträningstillfällen på Nya Banan för dig som har 37 i hcp eller högre. Välj mellan fem olika datum, alla är tidig morgon med start kl 07.00, under maj månad.

Albin Kihl, assisterande tränare Kungsbacka GK

albin.kihl@kungsbackagk.se

0708-576 902

Mål: Kursens mål är att ni ska bli bättre på att förenkla och förstå spelet samt förhoppningsvis komma ned till hcp 36,0 eller lägre.

Upplägg: Jag följer varje boll i 3 hål. Tillsammans diskuterar vi spelupplägg. Efter avslutat varv samlas hela gänget och tar en fika tillsammans. Då går vi igenom rundan, ställer frågor och jag berättar hur ni individuellt utvecklar ert spel.

För vem: hcp 37-54

Medlemspris: 495 kr/tillfälle (inkl fika)

Tillfällen (samling kl 07.00)

• Fredag 3 maj