Utflykt 24 maj

Välkommen till Herrutflykt

Åsundsholm Golf & Country Club

Datum: 24 maj

Tävlingen är öppen för Hamras herrseniorer. Vi samåker i egna bilar. Åsundsholm ligger i naturskön miljö 27 km efter Borås. Vi startar med frukost som står serverad kl 08.45 i samband med information om dagens tävling. Efter spelet intas en gemensam lunch med prisutdelning.

Tävlingsform

Shotgun med start kl 10, slaggolf i en klass, både individuellt + lagpris till bästa boll

Övriga priser

• Lägsta Brutto (från gul och röd tee)
  • Närmast hål
  • Längsta Drive.

Många priser blir det så du får gärna bidraga med något till prisbordet….

715 kr, Swishas till 0705-912424 i samband med din anmälan

Antalet är maximerat till 40 personer. Anmälningsordning är de som swishar först.

Klicka här (Sista anmälningsdag 9 maj)

Eventuell avanmälan efter detta datum skall ha giltigt skäl och då krediteras 600 kr.

Bokning av golfbil

Om någon är i behov av golfbil (pris 300 kr) - kontakta Åsundsholm GCC, tel 0321-34 52 20
(som vanligt är det krav på läkarintyg då vi tävlar)

Åsundsholms GCC

Klubben har fått mycket beröm för en fin bana samt utmärkt mat. Gå gärna in på deras hemsida Åsundsholm GCC

Varmt välkommen till en trevlig utflykt!